fredag 5 oktober 2007

Ny cool serie på gång i TV4!

En söt liten fågel kraxade exalterat i mitt öra om en serie som TV4 köpt in. Men jag blir doppad i tjära och rullad i fjädrar om jag avslöjar vilken i förväg.

Det jag kan säga är att bokstaven a ingår i titeln. Och att den är amerikansk (så klart). Nästa vecka går TV4 ut med namnet.

Var ju bara tvungen att meddela detta eftersom jag typ spricker av sugenhet att berätta. Nu kunde jag stilla det litegrann i alla fall :) Anna Thunmans blogg.

Jag blir ju helt galen av nyfikenhet!

Men jag har två gissningar: 'The Daily Show' eller 'Californication'. Vilken serie tror ni det är eller hoppas på att det är?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tror nog att det är Californication, men jag hoppas på the Daily show. Den skulle göra mig mycket gladare än Californication som är lite väl gubbsjuk och inte så bra.

andros sa...

Ja jag har hört att Californication skall vara rätt 'gubbig'.

Men nu är jag en annan serie på spåren "New Amsterdam". Det återstår att se om jag har rätt.