fredag 8 februari 2008

Melodifestivalen 2008 Quiz!

Någon på Passagen har gjort ett quiz om den stundande Melodifestivalen. Jag fick 7 av rätt av 10.

Inte riktigt en schlagerbög men nästan. Vi går gratulera dig till ett utmärkt resultat.
Av de övriga 442 personer som hittills gjort denna Quiz klarade du dig bättre än 329 (74%).

Är man allmänbildad och använder sig av uteslutningsmetoden kan även den mest melodifestivalhatande personen få höga poäng. Bara så att ni är förvarnade.

Jag känner ingen pepp inför Melodifestivalen iår. Jag lade ned alldles för mycket tid och energi på detta spektakel ifjol och jag satt mest och skruvade på mig i tv-soffan och sneglade på tv-tidningen. Och imorgon krockar det med Parkinson på SVT2, Dawn French och Jennifer Saunders är med som gäster och Daniel Radcliffe. Det får man bara inte missa.

Inga kommentarer: