tisdag 29 maj 2007

Kort om senaste tiden...

Back in business! - Efter en tids uppehåll med bloggandet är jag tillbaka. För att göra en lång historia kort: Lyfte tungt i helgen aj aj... ont i ryggen. Gå? Ja. Stå upp? Ja. Ligga ned? Ja. Sitta stilla i längre perioder? Nej.

Det har hänt en del. Anna Thuman har upplyst mig om att "Dirt" får en säsong till :/ Stekspaden har tipsat mig om tre säsongstarter: "Försvarsadvokaterna", "Veronica Mars" och "Simma lugnt, Larry".

Idag har Friday Night Lights premiär. En sprakande ny ungdomsserie, den får jag inte missa!
Och på torsdag är det dags för BBCs Robin Hood att ha premiär. Ända sedan den mediokra The New Adventures of Robin Hood gick på TV4 för drygt 10 år sedan har jag varit sugen på en Robin Hood serie av (bättre)kvalité.
Nu får det bli till att surfa runt bland mina bloggkollegior för att se vad som har hänt runt om i tv-världen sedan den 25 maj.

Inga kommentarer: