lördag 10 mars 2007

Ikväll smäller det - Melodifestivalen - Rösta rätt, snälla?!

"Welcome to Sweden" började med en rejäl smäll. Eller som Richard Kiel sa "The stick got stuck Iam sorry!" Jaws krockade med sin miniscooter rätt in i Mini Me, mycket skall man se innan ögonen trillar ut. Annars var "Welcome to Sweden" halvkul inte mera, jag hade förväntat mig lite mera humor och dråpliga situationer. Även om de var kul när de hade förfest med ett gäng damer i mogen ålder innan det bar av till dansbandsbanan, Verne såg lite skräckslagen ut när damerna klängde på honom. Richard Kiel gillar inte ketchup på moset, han gillar verkligen inte ketchup på moset.

"Green wing" e03s01 är fortfarande lika underbart. Alan (bilden) är min favorit. Jag höll på att garva ihjäl mig när han hoppade ut ur garderoben endast iförd ett par kalsonger och spelade flöjt. Annars hade detta avsnittet det mesta, en kamel(?), rökning genom näsan, MC åkning inomhus och avvikande sexuella betéenden.


Till sist en liten shout out till alla av kvinnligt kön som är runt 14 år, rösta för djävulen inte på Måns eller Sebastian!!1!elva! De är säkert väldigt söta, men de enda som har chans ute i europa är The Ark eller Andreas Johnson. Så är det bara punkt.

3 kommentarer:

annen sa...

Tyckte det där "Welcome to Sweden" var kasst. Den där dvärgen kände jag igen alltför väl och när jag kollade upp vem det var så kom jag på att det ju var han i Boston Public som hade en kort romans med Marla!
Och nej, han gillade inte ketchup på moset, undrar hur många gånger han sa det. Och hans skratt skrämde mig för övrigt :(

Håller med dig om melodifestivalen!

andros sa...

Den där dvärgen kände jag igen alltför väl och när jag kollade upp vem det var så kom jag på att det ju var han i Boston Public som hade en kort romans med Marla!

Känner du inte igenom honom från Austin Powers filmerna? :( De filmerna är ju suveräna!

Håller med dig om melodifestivalen!

Bra! :)

annen sa...

Har inte sett de filmerna!