lördag 24 mars 2007

lol?

Heh heh heh heh...
Huh huh huh huh...

Bland det värsta jag vet är skrattyoga. Ett gäng främlingar som samlas för att skratta på beställning inför en entusiastisk instruktör. Det enda skrattet som verkligen är på riktigt är det skrattet som instruktören får när bankkontot inspekteras. Skratt är en rättighet inte en skyldighet.

I Amerikanska dussinkomedier är det mera en regel än ett undantag att man använder sig av en såkallad skrattmaskin. Pålagt skratt för att visa publiken hemma i soffan att DET HÄR ÄR ROLIGT, SKRATTA. Nej det är inte roligt. Det är onaturligt. För att testa det (utan att någon såg eller hörde det) prövade jag att skratta i takt med det pålagda skrattet i serien Complette Savages. Någon gång innan reklampausen var jag färdig att kasta ut tv-helveten genom fönstret!

Hahaha... (Nej det är inte kul)

Hahaha... (Det var inte heller kul.)

Hahaha... (Och inte det.)

Hahaha... (Nope, inte kul.)

Hahaha... (Va? Han sa ju inget!?)

Hahaha... (Får man skämta om det?)

Hahaha... (Huh?)

Hahaha... (Okej det var lite kul.)

Hahaha... (Kan man verkligen avbrya ett skratt så fort?)

Hahaha... (Det var riktigt kul! ...men det var ett billigt skämt.)

Hahaha... (Kanske går sådan här humor hem i USA?)

Hahaha... (*suck*)

Hahaha... (Varför skrattar de igen!!??11! Man skulle ju kunna tro att det bara drar en massa onliners?!)

Hahaha... (...)

Hahaha... (Jag känner mig förolämpad...)

osv.


(bild via här)

Inga kommentarer: