lördag 31 mars 2007

Sjunde Himlen nedlagd för gott... nästan.


Säga vad man vill om "Sjunde Himlen" men den serien upprör och engagerar. För sista gången. Enligt eonline.com (via TVSquad) har folket bakom och framför kameran blivit informerade att det inte blir någon tolfte säsong, men det har inte blivit officiellt ännu.


Jag kommer inte att sakna serien och de som hela tiden har haft störst potential som skådespelare bland familjen Camden med vänner är Jessica Biel och Barry Watson och de har, som vi alla vet, gått vidare i sina karriärer, "Thank God!" som Eric Camden skulle ha sagt.

(bild via CW)

4 kommentarer:

annen sa...

Jag kommer minsann att sakna det ;)

andros sa...

Ja du har skrivit det tidigare :P :S ;)

Sara Ödmark sa...

Inte jag. Blä, mer moraliserande smörja får man leta efter. Fast jag har sett orimligt många avsnitt av det för att vara nån som tycker det är så dåligt... Märkligt det där. Man fastnar liksom ändå ibland.

andros sa...

Fast jag har sett orimligt många avsnitt av det för att vara nån som tycker det är så dåligt...

Samma här. Sjunde Himlen är som en sårskorpa, man vet att det inte är bra att pilla på den men man kan ändå inte låta bli att göra det.