fredag 9 mars 2007

8h fredagsunderhållning... typ.

Fredagar är utan konkurrans veckans största tv dag. "Let´s Dance" på TV4, 4h Sci-fi på TV6 ("Stargate Atlantis" x2, "The 4400" och "Star Gate SG-1"), "Battlestar Galactica", "Greenwing" och "Welcome to Sweden" på Kanal5 och idag "Kill Bill 2" på SVT.

Men det som lockar mest idag är nog ändå premiären av "Welcome to Sweden". Denna bissarra serien med Verner Troy och Richard Kiel som åker land och rike runt och upptäcker svenskarnas Sverige.


Hoppas att "Greenwing" är lika bra som förra veckan och att Lasse Brandeby inte åker ur "Let´s Dance". Jag skall se det mesta idag och det jag inte ser spelar jag in, man måste ju ha något att se under resten av veckan också. ;)

Welcome to Sweden bild © Kanal5

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bara för att jag är en sån besserwisser ibland: Verne Troyer heter killen :)

andros sa...

Ohh... efter en sådan kommentar måste jag bara försvara mig. Jag är till 99% säker på att mina tidigare inlägg där jag har pratat om honom stavat hans namn rätt. Men denna gång orkade jag inte kolla upp stavning på hans namn, och de är ju typsikt att någon skulle märka det då :P