torsdag 1 november 2007

Åh, åh, åh, tjejer!

Kvinnor i veckan:

Ja!


*Veronica Mars - jag är inget fanatiskt fan, men jag kommer att sakna denna serie, jättemycket, nu när den är slut för oss som har förlitat oss på SVT:s sändningar.

*Skins - jag har flera gånger tidigare hyllat Skins och sättet de porträterar karaktärerna. Men nu när serien är slut kommer ändå Cassie att vara mest saknad... fram tills säsong 2 visas dvs.


*Ensemblen i Heroes - idel tuffa och starka tjejer och nästa säsong dyker Kirsten Bell upp också. Bättre än så kan det knappast bli.



*Ugly Betty - ibland alldeles för hysteriskt, ibland hysteriskt roligt. Men Betty är alltid betty.



Nja...

*Medium - av alla program om hottentottar, små tomtar och andra knytt som spökar i TV4:as tablå är Medium den enda serien som kommer undan med äran i behåll. Och det är mest tackvare Patricia Arquette

*Catherine Tate Show - jag är mera inne på att grabbarna bakom Little Britain är bättre. Men någon gång då och då är hon faktiskt rolig men det är inte ofta.

*Rosabandet galan - för ett bra syfte, men jävlar vad tråkigt det är emellanåt...

*Ann Söderlund - jag blir inte klok på Ann Söderlund, hon framstår mest som flamsig och tramsig och har en aura av "näe-jag-vet-inte" över sitt kroppsuttryck. Men blir hon lite varm i kläderna kanske det blir något av henne också.



Nej!

*Idol Evelina - jag hade hellre sett att överskattade Amanda åkte ut i fredagens final av Idol, ännu hellre Sam. Men i gårdagens TV om TV skulle hon åkt ut först av alla. Hon satt och skrattade hysteriskt under en hel timme.

*Sara Edlund i Postkodmiljonären - jag är inte säker på att hon hette just Sara Edlund men i vilket fall som helst tävlade hon i gårdagens postkodmiljonären och framstod som riktigt jävla korkad. Hon sjabblade bort alla livlinor redan innan 10.000 och Rickard Sjöberg satt och såg ut som en fågelholk i huvudet under hela tiden denna kvinna tävlade. Gnosjö ligger i Småland, det vet väl alla?!

*Anna Skipper - henne tål jag INTE punkt

*Carola som Idoldomare - vi hade kunnat få Simon Cowell. Fucking jävla Simon Cowell! Men vi fick Carola Häggkvist. Fuc... ja ni fattar.

*Bonde söker fru tjejerna - kan inte Kanal 5 förbarma sig över dessa och låsa in dom i Big Brother huset? Ja, då får de verkligen ut det mesta av sina 15 minuter som de är så kåta på.

*Filippa Bark - Grynet kom tillbaka allt är förlåtet!

Inga kommentarer: