måndag 24 september 2007

Vad är det på tv idag? - 24 september

Dexter är det äntligen dags för ikväll! Jag har inte sett fram mot en serie så mycket sedan The Wire hade säsongsstart för ett par veckor sedan. TV6 23:00. Missa inte!

Andra avenyn. Även om jag tog fram den stora sågen i mitt förra inlägg skall jag nog ändå se del två, med lite tur kanske serien tar sig i framtiden. SVT1 20:00.

Bosteon tea party behöver efter senaste tidens stora reklamkampanj på Kanal 5 ingen närmare presentation. 21:55.

Idol börjar "på riktigt" ikväll de 16 finalisterna är utsedda. TV4 20:00.

Mitt i nyllet, TV6 22:00, med Tilde Frölings som programledare har premiär ikväll och det är dags för Tilde att skrämma sin chef i det första avsnittet.

My name is Earl, Earl hjälper en ägare till en strippklubb. TV6 22:30.

Stargate SG-1 Goa'ulderna är på frammarsch igen och har börjat återta sedan tidigare förlorade planeter och en nygammal bekant återses. TV6 18:00.

Filmkrönikan läs mera om dagens innehåll här. SVT1 22:25.

Primeval En flock av den utdöda fågeln Dodo uppenbara sig och det visar sig att de bär på ett dödligt virus. Kanal 9 20:00.

Victoria Beckham special, begåvningsreserven har flyttat till L.A och vi får följa hennes resa dit och se hur hon anpassar sig till livet som amerikan. 21:00 TV4.

(R) Babben & co 23:15 SVT1, Jonas och Musses religion 23:25, CSI: NY 00:25 Kanal 5 och Battlestar Galactica 02:20 Kanal5.

Inga kommentarer: