måndag 24 september 2007

Nej Peter Emanuel Falck, detta håller inte!

Första intrycket är allt brukar man säga och om så är fallet är det kört för Andra Avenyn. Första scenerna var det nästan kalkonstämpel på. Jag hoppas verkligen att det ligger något mera bakom Tonys mord på sin frun än vad som framkom. Jag nämligen fick inte känslan:

-Nu jävlar kärring, nu skall du dö!

Jag fick känslan:

-Kim min son, spring och göm dig jag måste ut och försvara min älskade som hotas bovar och banditer.

Och sedan 9-år senare när goa göbben och beskyddaren Hästen(?) kommer och hämtar honom i sin amerikanare ja då vet jag inte om jag skall skratta eller gråta.

Sedan har vi också värstingen Roxana som stänger in sin bror i garderoben, gänget som trakasserar Bara Barbros Livs, invandrarfamiljen Hussein som med sin muslimska tro säkert kommer att hamna i en del kontroverser och fina famlijen Tegebrandt-Björn för att nämna några.

Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya Ja, ett nytt avsnitt av Andra avenyn.

Inga kommentarer: