onsdag 2 januari 2008

Fjärrkontrollen - ett år i siffror

Jag gör bokslut nu för både 2007 och mitt första år på bloggen även om det är ett par veckor kvar till mitt 1-årsjubileum.

* Inlägg: 518 - 1,4 per dag. Helt okej.

* Besökare: över 44.000 - 120 unika besökare per dag. Också helt okej. Men man skall nog ta 44.000 med en rejäl nypa salt. Säg att 15-20.000 har stannat på bloggen längre än 5 sekunder och resten klickat sig vidare nästan direkt.

*Kommentarer: 380. 1,04 per dag - 0,7 per inlägg. Mindre bra.

* Mest besökta inlägg topp 6:
2-3. De två inlägg som Aftonbladet länkade tillbaka.
4-6.

* På en skala från 1-10, hur analt var det att ta skrämdumprar och klippa och klistra ihop bilden? Helt klart en stark 9.

*"Kändisar" som har "skällt ut mig" för att jag har skrivit något de ogillar? 2

Till slut ett stort tack till alla mina besökare och en god fortsättning på 2008!

/andros

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu får du minsann ta och berätta vilka dessa två "kändisar" är.