söndag 29 april 2007

Stjärnorna på slottet II

© SVT

Jag blev väldigt glad när jag hörde att det skulle bli en omgång till av serien "Stjärnorna på slottet" som var förra årets största överaskning. En dokusåpa av hög klass men som ändå hade alla ingredienser vi har lärt oss att hata/gilla genom åren i dokusåpa världen. Och då tänker jag på Börje Ahlstedt och hans bråk med Peter Harryson. Börje Ahlstedts sjukdom han fick av en häst. Börje Ahlstedts tjurskallighet. osv.


Expressen kan i dag avslöja det nya stjärngäng som ska samsas och osamsas på slottet i sommar.Och det är idel toppnamn. Enligt säker källa är Jan Malmsjö, Magnus Härenstam, Britt Ekland, Peter Stormare och Arja Saijonmaa klara för medverkan.


Vid en första anblick är det direkt inga hetlevrade männsikor som är med denna gång. Men det skall ändå bli kul att se vad de har att säga, jag hoppas på att det blir en hel del intressanta historier främst från Peter Stormare och Britt Ekland. Vid nyårskiftet har Stjärnorna på slottet II premiär, jag längtar redan.

Inga kommentarer: