torsdag 19 april 2007

Lost och 24 på samma dag!

Gårdagens avsnitt av "Lost" var verkligen fult. Att ta in två nya personer som har funnits på ön hela tiden men som ingen visste vilka de var, förutom Hurley såklart, han vet allt. Bara för att knyta ihop ett par lösa trådar om saker som vi redan hade glömt bort hade hänt. Men slutet var det inget fel på iallafall. Levande begravd! The horror!

Av en ren slump snublade jag över reprisen på måndagens avsnitt av "24" på TV400 kl. 22:00. Va fan! Jag hade ingen aning om att den nya säsongen repriserdes på TV400? I och med att "The Nine" krockar med "24" på måndagar hade jag tankar på att överge "The Nine". Jag är inte så sugen att vänta på "24" reprisen tills söndagar 23:40. Men nu slipper jag det. Jag är glad.

"24" är verkligen spännande. Turerna fram och tillbaka mellan bröderna och far Bauer är skickligt gjorda. Hur inblandad är Jacks far i sprängdåden? Offrar han allt bara för att rädda sitt företag eller ligger det något mera bakom det?

Ikväll är det dags för "Kyle XY" och "Smith" att ha premiär. Men "Smith" krockar med "Bam's Unholy Union" på MTV. Inte bra. Vilken vanlig persone som helst skulle nog välja "Smith" före "Bam's Unholy Union". Jag är inte vanlig.

Inga kommentarer: