torsdag 15 februari 2007

Girlylicious

Igår var det dags för TV3 nya sattsning Girlylicious, som förstärker TV3 nya linje som "Kvinno-kanalen". Men man behöver inte vara kvinna för att uppskatta den sattsningen. Jag hade redan på hörhand sett fram emot Men in Trees och att lyssna på tjejsnack om sex och sånt, det får man bra inte missa. Kanske har till och med Top Model serien blivit bättre?

Men in Trees levererade. Konceptet, känd relationsexpert åker ut till ingenmansland i Alaska där det nästan bara finns män (no phun intended) för att föreläsa och kommer på sin blivande man med en annan kvinna, är föga orginellt. Men för oss som smågillade Sex & the City är denna serie sevärd. Anne Heche! <3

Top Model 7. Jag kom på varför jag inte gillade denna serien redan efter 5 minuter: Det är Top Model. (plus att jag ville inte missa Entourage på SVT1 21:30)

Lustgården är en intressant programidé om det nu inte vore så att både TV4 och Kanal5 har egna, liknande program. Publiken såg mest besvärad ut och programledarna blev bara rödare och rödare i ansikte ju kängre programmet höll på. Fontänorgasmer och annorlunda parrelationer har redan avhandlats i Outsiders och Fråga Olle på Kanal5.

Nästa vecka tittar jag bara på Men in Trees "bihangen" Top Model och Lustgården vår vara.

2 kommentarer:

annen sa...

Lustgården var bara obekvämt att titta på. Sen hatar jag Tilde Fröling så det gjorde ju inte saken bättre direkt.

andros sa...

Lustgården var bara obekvämt att titta på.

Bra då var vi två :S Ja Tilde Fröling är ingen direkt favorit hos mig heller.