måndag 10 maj 2010

TV-krönika: 10 maj 2010

* Jag är fortfarande sur på Viasat som har lagt vantarna på i stort sett alla former av motorsport som jag gillar. Inget rally och inget formel 1 för min del. Eventuella kontringar att man kan skaffa Viasat Motor för att få se på motorsport fungerar inte på mig. Binda upp sig på ytterligare ett abonnemang när jag redan har två (Boxer, Canal Digital) bara för formel 1 och rally är inte hållbart.

* Jag blir mer och mer övertygad om att 18:00 på söndag inte är en bra tid att sända "Glee" på. Missade Madonna-specialen igår. 18:00 är tiden då man antingen fortfarande är ute och far runt, äter mat eller förbereder sig inför den nya veckan. Nej 20:00 på en vardag lägger jag min röst på.

* Ikväll: "Californication" (TV400, 21:50), mycket efterlängtad säsongspremiär, men fråga mig inte vad som hände (om det hände något?) i säsongsavslutningen? Det får bli en överraskning.

Inga kommentarer: