fredag 22 januari 2010

O'Brien, Leno och NBC - en salig röra, men jag har svaret! (del 2)

Jag skrev ett inlägg för ett tag sedan där jag försökte bena ut hur det låg till mellan NBC, Leno och Conan. En hel del saker har hänt sedan dess:

Conan O'Brien bid NBC good riddance Thursday in a $45 million deal for his exit from "The Tonight Show"

Men...

....but his immediate future in television remains a question mark.

(länk)

Conan O´Brien lämnar alltså NBC men har inte bestämt sig för var han skall ta vägen ännu, men att han hamnar på någon annan kanal är klart som korvspad - vem kan tacka nej till honom (förutom NBC då)? Jag räknar med en hel del syrliga kommentarer från Conans sida åt NBC:s håll när han väl har fått en ny kanal att härja runt på.

Istället för att jag fortsätter att raljera kan jag istället rekommendera denna sida som har en mängd länkar till kommentarer/inlägg/funderingar om hela den här röran.

Inga kommentarer: