tisdag 18 mars 2008

TV-krönika: 18 mars 2008

* Jag delar inte Filip och Fredriks fascination för USA. Jag ser alla brister och skavanker där de istället ser det underbara och härliga. Men nog om mina tankar. "100 Höjdare - Världens skönaste land" hade premiär igår och allt var som vanligt. Ett gäng sköna människor med de pilska tanterna och farbröderna i Florida som mina favoriter. Och: Drive thru liquor store. Jag kan bara hålla med Filip och Fredrik vilken underbar uppfinning! Men som vanligt envisas de med att tjata sönder valda delar av programmet.

* "Lilla Al-Fadji & co". (se bild)

* Idag:
-"Fiska med Anders" 18:30 SVT1
-"Gossip Girl" 20:00 Kanal 5
-"House" 21:00 TV4
-"Top Gear" 22:15 Kanal 9


Hyfsat genreöverskridande tv-kväll eller vad tycker ni?

4 kommentarer:

Anna sa...

Nu glömmer du ju Supernatural ;-)

andros sa...

Ha! Jag skall försöka att inte missa Supernatural för 3 veckan i rad.

Det får bli att se reprisen på SVT2 om jag inte somnar IGEN!

Anna sa...

Har du inte svt24?

andros sa...

Visst har jag SVT24 som alla andra. Men hur ofta tittar man på den kanalen egentligen? Den glöms liksom alltid bort(av mig)... tyvärr :/