fredag 28 mars 2008

Nästan tillbaka...

En internetfri påsk har följts upp av en influensa som jag är 2/3 igenom (som det känns nu). Och jag har nog aldrig tittat på så mycket tv som den senaste veckan. Men frågan är ju vad jag har sett? Allt är ett töcken...

Lite tankar:

"Chuck" blir en solklar serie att följa i fortsättningen, "Eureka" likaså, som jag har varit väldigt dålig på att följa. "So you think you can dance - Scandinavia": snäll jury, alldeles för få som inte kan dansa alls (därmed inget för oss tittare att skratta åt), vinnaren - vad får han/hon? Äran? Pengar? Filip och Fredriks nya serie är kul men den känns inte riktigt hundra.

Premiärer:

- "Cashmere Mafia" 31 mars 21:00 TV3.
- "Prison Break" 31 mars 22:00 TV3.
- "Sverige pussas och kramas" 2 april 21:55 Kanal 5.
- "Power of 10" 6 april 20:00 Kanal 5.
- "En callgirls dagbok" 6 april 22:00 Kanal 5.
- "My name is Earl" 7 april 22:35 TV6 (det var fan i mig på tiden!)
- "Dirty. Sexy. Money" 10 april 21:00 Kanal5.


Det får bli nya tag nu till helgen eller början av nästa vecka.

Trevlig helg!
/andros

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att någon annan än jag tyckte att Chuck var bra!

andros sa...

Jag fastnade direkt. Vad finns liksom inte att gilla när en ninja bryter sig in i en lägenhet och försöker att ta en dator? :)