lördag 16 juni 2007

Welcome Wagon


Då var det äntligen dags för säsong 3 av Veronica Mars att ha premiär i svensk teve. Och nu är nog många avundsjuka på mig. Jag har hela 19 avsnitt kvar att se innan serien tar slut för min del, jag har inte laddat ned något av avsnitten, jag har inte sett serien på någon amerikansk kanal etc. Erkänn, lite avundsjuka är ni nog allt?


Första avsnittet denna säsong var en frisk fläkt, ett nytt ställe där potentiella brott kan lösas av Veronica (Universitetet), ett par nya karaktärer (Piz, Tim, Hank) och en nytt stort fall att tampas med (våldtäktsmannen).


Serier och filmer där karaktärerna tar klivet över från highschool till college brukar bli misslyckade med ett par få undantag, Veronica Mars är ett av dem. Jag är fast igen... och jag älskar det!

(bild via thetvaddict.com)

Inga kommentarer: