fredag 1 juni 2007

Tankar om tv tittande en fredagskväll

Avvägningen mellan att blogga om teve eller att titta på teve är svår. Hur mycket skall man surfa runt på bloggar och webbsidor för att leta fram intressanta saker? Skall bloggandet gå ut över tv tittandet?

Svåra frågor som jag ställer mig själv varje dag. Knäppa på datorn för att skriva ett inlägg eller att se slutet på del 5 av 20 av på min favvoserie? Hur mycket är mycket? Blogga? Titta på teve? Den perfekta avvägingen utan att bli frustrerad.

Jag har dock ett gott skäl till detta inlägg. Jag har en halvtimme att slå ihjäl innan Battlestar Galactica börjar.

Dessa beslut. Dessa bekymmer. Alla tankar. *suck*

Trevlig fortsättning på fredagskvällen!


/andros

EDIT: 10 minuter kvar till Battlestar Galactica... jag tror jag loggar ut nu. Godnatt!

Inga kommentarer: