fredag 25 maj 2007

Dirt - Postal

Tre ord om "Dirt". Sex. Skvaller. Schizofreni. Tre andra ord om "Dirt" Usch. Fy. Blää. "Dirt" motsvarade inte mina förväntningar. Men det kanske framgår tidigare i detta stycke? "Dirt" är en härlig röra av allt och inget. Jag blir lite ledsen i ögat när jag tänker på att Lisa Kudrows "The Comeback" inte fick en säsong till. Vilket inte kan sägas om "Dirt". Jag kommer nog att dra på smilbanden om Courtney Cox "Dirt" inte får en säsong 2.

Don Konkeys (fotografen i Dirt) schizofreni har smittat av sig på mig. Så här kommer ett par bilder ur filmen Postal apropå inget:




"Postal" är gjord av tysken Uwe Boll som är känd för filmer som, "Alone in the dark", "Blackwoods", "Seed" mfl. Alla är överlag skrämmande dåliga men jag gillar Uwe ändå. Han trivs med det han gör.


The story begins with a regular Joe who tries desperately to seek employment, but embarks on a violent rampage when he teams up with cult leader Uncle Dave. Their first act is to heist an amusement park, only to learn that the Taliban are planning the same heist as well. Chaos ensues, and now the Postal Dude must not only take on terrorists but political figures as well. (via imdb)
Mera om Postal:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej...jag är ledsen att göra dig besviken men Dirt har fått en andra säsong...
Ha det så bra,
din bloggkollega Anna

Mattias S sa...

Av bilderna att dömma kan det här komma att bli Uwe Bolls första o-usla film...

andros sa...

Neeh... en säsong till av Dirt :(

o-usla
Det är verkligen rätt ord. Man vågar liksom inte lägga ordet bra i munnen när man pratar om Uwe Bolls filmer.