onsdag 7 november 2007

Voffo gör di på dette viset?

Två Ami James, inte bara på tv.

Ibland kan man inte annat än att sätta sig ned och klia sig i huvudet och undra hur i helvete tänkte de nu då? Jag vet i alla fall vad jag tänker på nu, jag tänker berätta vad jag menar.


Tablålagd x2 aka Vi som syns på fler än en kanal


Länge har Miami Ink bara visats på TV6, men finns sedan en tid tillbaka även på Discovery. Vilket är konstigt för det är på Discovery serien hör hemma. Och jag har då inte sett att Miami Ink har gått på Discovery förr om åren? (Har du, skriv gärna en kommentar.)


Om du som jag läser Aftonbladets tv-tidning har du säkert sett att Hallmark gör reklam för serien Jericho som de började sända den 26 oktober. Jericho för mig är 22:00 torsdgar på TV4+. Miami Ink kan förlåtas med att det har sänts i 80+ avsnitt, dvs det finns en del att visa inklusive repriser. Men är det verkligen smart att sända Jericho i en kanal till?


Viasats TV3 och TV6 kompiskör varandras serier. Inget fel med det. Men! Hur var det nu? Går nya avsnitt av Weeds alltid på TV6? Simpson går väl på TV3? Eller nej... nya avsnitt av Simpsons på TV6 och repriser på TV3. My name is Earl, visar de säsong 2 på TV6 eller var det säsong 1 på TV3? Framåtillbaka in absurdum! Vi får hålla tummarna att inte Kanal 5 och Kanal 9 inte apar efter.

Inga kommentarer: