tisdag 3 april 2007

Who let the dogs out?

Varför kan jag aldrig lära mig att dramaproduktioner av den typ som gårdagens "Bror och syster" var inte är min kopp Te? Efter 5 minter satt jag och tänkte, nej usch en sådan smörja. Efter 10 minuter började det att krypa i kroppen och jag bytte kanal till SVT2 som visade ett intressant och lärorikt program om hundar från 1996. Det kändes mera aktuellt än vad systrarna och bröderna i "Bror och syster" tog sig för.

Gårdagens avsnitt av "24" gick på sparlåga inte den non-stopp kniven på strupen action som jag har vant mig vid denna säsong av "24". Även om upplösningen var oväntad och spännande, familjintrigerna i "Bror och syster" känns helt plötsligt ännu blekare när man får se vad Jack Bauer med familj har för sig.


Förra tisdagen missade jag av någon konstig anledning "The Office". Det skall jag inte göra denna tisdag. Och "House" har blivit et måste varje tisdag, det missar jag heller inte.


(bild via här)

Inga kommentarer: