torsdag 8 mars 2007

Get Lost... Doctor Who!


"Lost" har verkligen målat in sig i ett hörn. Gårdagens avsnitt hade kanske en oväntad upplösning, att det var Charlie som skall dö inte Claire, men det var allt. Det var alldeles för många tillbakablickar och för lite om vad som händer på ön. Nej "Lost" har verkligen sjunkit i mina ögon, jag hoppas att något väldigt oväntat händer som samtidigt inte är alldeles för krystat. Men det kanske är för mycket begärt, med tanke på alla lustiga skaer som redan händer på ön?

Ikväll är det så äntligen dags för "Doctor Who" att ha premiär på SVT2 20:00. Jag tillsammans med flera andra har nog inte insett hur pass stor serien "Doctor Who" är i England. Det skall bli spännade att se hur den nionde reikarnationen av doktorn är eller var det den tionde? Ajaj...

Torsdagens: Program jag skall slökolla på för att få se...

När en av de kvinnliga deltagarna i "Snyggast i Klassen" kanske dissar Ebba von Sydows oproportionerliga huvud. Har sett det inslaget i en trailer för programmet.

Lördagens: What the f*ck where they thinking of?!

Berlin Alexanderplatz av Rainer Werner Fassbinder En serie som jag bara har hört goda ord om men som har en riktigt jävla värdelös sändningstid 3 lördagar framöver á 5 avsnitt varje lördag á 5h 20min. Zzzz...

(bild via här)

Inga kommentarer: