tisdag 23 september 2008

TV-krönika: 23 september 2008

* Nudister är väl ändå bra fascinerande, eller? Jag tänker främst då på gårdagens avsnitt av "Outsiders" på Kanal 5. Herr och fru nakenfis som hade en massa kaktusar på balkongen - och jag såg bara framför mig har han snubblar på tröskeln ut till balkongen och tar ett steg i luften och trasslar in snorren i kaktusen (ouch!). Och han som ansåg att det nästan var en mänsklig rättighet att knalla runt naken som han själv behagar. September, oktober, november, december, januari, februari, mars, april och maj har nog något att invända mot det.

* Jag missade helt att "Livet i Fagervik" hade premiär igårkväll. Någon som såg det?

* Ikväll: "Idol" - sista roliga veckan, sen skippar jag "Idol" fram tills det drar ihop sig till finalen. "Maria Wern -främmande fågel" som var oväntat bra. Främst tackvare lysande insattser av Röse, Fares och Svensson.

* Till sist... jag är väldigt peppKanal 5:s nästa vecka.

Inga kommentarer: