söndag 17 juni 2007

Friday Night Lights UT - Gilmoure Girls IN

Anna Thunman har upplyst mig om att det är Friday Night Lights som får ta smällen när Gilmoure Girls kommer tillbaka i tablån. Jag läste i Kanal5s TV-BLOGG tidigare i veckan att Kanal5 skulle visa de återstående avsnitten i sommar.

Torsdag 14 Juni 2007 at 09:58 am Hörrni. Gilmore Girls är ju som bekant nedlagd borta i staterna. Så nu tjoffar vi ut de återstående avsnitten redan i sommar. Jag ska höra mig för lite här på kontoret och försöka luska fram premiärdatum och slott. Stay tuned.

Och nu är det bestämt vilken serie som ska "offras"

Edit: Det blir tisdagar 21:00 för Gilmore. Vilket i sin tur betyder att Friday Night Light lyfts bort (buuuuu) på grund av för dålig rejting. "USA-syndromet"...

Nu blev jag lite ledsen :( Friday Night Light är en bra serie. Gilmoure Girls är inte bra.

Inga kommentarer: