torsdag 3 september 2009

Supernatural går i graven 2010?

Det finns planer på att lägga ner "Supernatural" 2010 efter 5 säsonger säger seriens skapare Eric Kripke.

"Quite frankly, I never expected it to make it to five years," Kripke said. "But now that we're in our fifth year, I have every intention of ending the story with a bang and not drawing it out or watering it down."




###


Detta vore enligt mig det bästa som kunde hända, alltså att serien slutar på topp. Vi minns väl alla hur krystad den sista säsongen av "Buffy" var?

2 kommentarer:

sun sa...

jo, visst är det bäst att serier lägger av när de är på topp men jäklar vad nere jag blev nu.
har precis fastnat för supernatural.... :-( Sist i svängen (som vanligt) ^^

andros sa...

Ajdå. Själv har jag faktiskt följt med från starten. Men jag har ännu inte sett den senaste visade säsongen. Den håller jag lite på nu när kanal 5 skall börja visa den inom kort.