måndag 30 juli 2007

Tio dagar senare...

Drygt 10-12h kvar att spela innan jag har klarat av det (läs mitt förra inlägg), sammanlagt 50h speltid. Det är bra, väldigt bra. Men känner jag mig själv rätt är jag inte nöjd innan jag har klarat av allt. då får jag nog lägga till 50-75h.

Kortfattat sen senast:

*Ingemar Bergman har dött. Jag ser framför mig mängder med intervjuer, dokumentärer och framförallt alla hans tråååååkiga filmer som skall visas om och om igen.

*Om det förmodan är någon som har missat det. Simpson filmen har haft premiär.

*Star Trek kommer tillbaka! Och Leonard Nimoy är med igen.

*Futurama återkommer den 27 november!

"Futurama is back, and now we know in what form. The show will return on November 27th as a full-length high-def film sold on DVD. It will be followed by three additional films, and each film will be divided into four episodes each to be aired on Comedy Central. So, that's 4 DVD movies or 16 new episodes depending on how you look at it."

tvsquad.com

*TV4 aktuella Num3ers (fredagar 22:25, säsong 3) får ett tillskott i säsong 4 som har premiär den 28 september, nämligen Val Kilmer. Läs mera här.

*Folket bakom Lost var generösa med fakta om kommande säsong på mässan Comic-Con.

*Weeds har avslöjande poster inför kommande säsong bild.

*Ugly Betty säsong 2 27 september. Really, don't read on if you don't want to see spoilers.

Och mängder med andra intressanta saker har nog hänt. Men det blir för mycket att ta upp här och nu.

Inga kommentarer: