onsdag 4 juli 2007

Harry Potter, you are my only hope...

Det har varit ganska slött tv-tittande från min sida den senast tiden. Igår bläddrade jag som vanlig mellan Allsång på Skansen och Elake kocken. Och klockan nio igårkväll skulle jag ha sett Thorten Flinck läser rysare men det missade jag.

Idag har jag i alla fall lyssnat på Filip och Fredriks sommarprat på P1. Det var som väntat. En massa anekdoter och prat i munnen på varandra. Men det var intressant, bara det att Aftonbladet, de jävlarna, avslöjade lite om vad de skulle prata om.

Ikväll är det inget direkt sevärt på burken. Det enda jag skall försöka att se är "Harry Potter och Fenixorden - bakom magin" på Kanal 5. Snart är det dags för premiären av filmen! Det kanske går så illa att jag måste se Girls of the Playboy Mansion i brist på annat :S

Inga kommentarer: