fredag 25 april 2008

TV-krönika: 25 april 2008

* Note to myself... Titta INTE på kvällens andra avsnitt av "Dirty Sexy Money" på Kanal 9 22:35. Jag kunde inte hålla mig förra veckan och det fick jag betala igårikväll.

* Ryans återkomst i "The Office" var en välbehövlig injektion - i alla fall för Michael som inte riktigt kunde släppa det faktum att Ryan var ett steg högre på karriärstrappan än vad han var. Men kvällens "The Office" höjdpunkt var nog ändå reprisen av julfestavsnittet(senare på kvällen) - som jag inte har sett tidigare - när de skulle dela ut julklappar. Komik på hög nivå.

* Jag tittar väldigt sällan på MTV nu för tiden. Det blir mest att jag ser "South Park" och något ströavsnitt av "Jackass". Att "A Shot at Love with Tila Tequila" hade premiär förra fredagen gick mig helt förbi. Men det skall bli ändring på det ikväll. Konceptet med att 16 heterosexuella män och 16 lesbiska kvinnor tävlar om en och samma person är intressant. Även om en bisexuell kille som tävlar om 16 tjejer och 16 killar hade varit mycket mera intressant. Sedan att Tila Tequila inte är speciellt vacker - ja det hör inte riktigt hit.

* Som jag har längtat! Äntligen drabbar Teal'c och Ronon ihop i kvällens avsnitt av "Stargate Atlantis".

2 kommentarer:

Anna sa...

Tealc var ju långhårig, hihi. Det såg skumt ut.

andros sa...

Ja det var lite annorlunda, han såg coolare ut än vanligt. Och mycket mera pratsam var han också. Hoppas han gör flera gästspel i framtiden.