torsdag 20 september 2007

Vad är det på tv idag? - 20 september

Jonas och Musses religion SVT2 21:30, Jonas och Musse har 60 dagar påsig att skapa en ny religion från grunden.

Veronica Mars fortsäter att utreda mordet på O'Dell. SVT2 20:00.

Du är vad du äter har säsongsstart. Anna Skipper är tillbaka! Denna gång hjälper hon en 37-årig man som mer än gärna ställer upp i matätningstävlingar. TV3 20:00.

Grannfejden har smygpremiär på TV3 idag 22:00. Robert Achberg nya program kan du läsa mera om här.

Heroes behöver ingen närmare presentation, serien är ju världsklass rakt igenom! TV4 21:00.

Jericho, borgmästarvalet närmar sig om stadens innevånare är oroliga för dess utgång. Och Jonah blir anklagad för att vara mördare. TV4+ 21:55.

Uppdrag Afghanistan - tjejer i svenska säkerhetsstyrkan Är en ny svensk dokumentärserie på Kanal 5 20:00. På kanal5.se kan man läsa: Svensk dokumentärserie från 2007. Vi möter Caroline, Lisa och Elizabeth, tre svenska kvinnliga officerare på uppdrag i Afghanistan.

Stargate SG-1 Carters replikator alterego ger sig tillkänna. TV6 18:00.

CSI: Miami Under en välgörenhetstilställning dör en rik man och hustrun får misstankar mot sig men har CSI andra misstänkta? Kanal 5 21:00.

The Office och Green Wing är sist ut idag på Kanal 9 22:00-23:40.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde "Vad blir det för mat".

andros sa...

Jag kom på det precis när jag hade knäppt av datorn att jag kanske skulle ha tagit upp att "Vad blir det för mat" har säsongsstart.

Ähh... skitsamma tänkte jag, ingen märker det. Jag hde fel.

Anonym sa...

Och givetvis glömmer jag det själv och ingen rip verkar det finnas ute :(

andros sa...

Aj fan! Jag har tagit upp det ett par gånger tidigare på min blogg. Att hur bra programmen än är som går på TV4+ och Kanal9 för den delen också, missar man det allt som oftast.

Jag vet inte hur många gånger jag har knäppt över till Jericho på TV4+ tio minuter en kvart efter att det har börjat. Samma sak med Primeval som går på Kanal9 på måndagar :(