torsdag 28 augusti 2008

TV-krönika: 28 augusti 2008

* Så mycket närmare filmerna som visas efter 00:00 på Canal+ går det inte att komma och jag snackar då så klart om "Tell me you love me". Ångande kön och bara bröst - jag är inte ett dugg pryd men man blir ändå lite chockad. Och jag gillar det, än så länge. Frågan är bara hur länge det går innan man tröttnar? Allt känns liksom gjort, det chockar inte längre man blir som härdad.

Då känns Hank Moodys sex-scener i "Californication" mycket fräckare gjorda ändå visas det inte (lika)mycket hud. "Tell me you love me" kommer ändå bli en måste-se-serie som inte får missas för allt i världen. Mycket tack vare den underbart snygga Jamie ... för att hon är naken - ibland.

* "The Riches" på TV8 - ett smart drag. Men för mig ligger de första avsnittet fortfarande färskt i minnet så jag kommer nog inte att haka på serien än på ett par veckor.

* Skall göra en ny "På gång:" lista som jag hade här till vänster tidigare, annars finns risken att man missar alla säsongsstarter nu till hösten.

Inga kommentarer: