lördag 27 januari 2007

Doh!

Tillfälligt hjärnsläpp är väldigt bra att starta en ny blogg med va? Registrerade först fjarrkontroll tre sekunder senare, nej vad gör jag?! Tog bort fjarrkontroll bloggen som endast blev 15 sekunder gammal och bytte till fjarrkontrollen. Ordningen är återställd.

Jag startar denna renodlade blogg om först och främst TV, tv, teve? Hur stavar man till det egentligen, jag har aldrig reflekterat över det förut? Jag har alltid använt mig av TV men det kanske skall vara tv eller till och med teve/Teve/TeVe, troligtvis är det skitsamma.

Ni kommer även att kunna hitta info om film, reklam, klipp på nätet (youtube, googel videos mm.) mm. Men fokus kommer att ligga på tv, oundvikligen främst amerikansk tv men jag kommer även att klämma in så mycket om svensk tv som möjligt.

Vem är jag då? Jag är andros från andros.webblogg.se och jag gillar dumburken det är allt ni behöver veta än så länge. Nu skall jag klicka runt lite och se om blogger har mera att skryta över än min förra blogg site webblogg.se

PS. För den som inte har fattat det ännu, att skriva om tv menar jag självklart programmen som visas där inte vilka tvapparater som är bäst, även om det inte är helt omöjligt att klämma in något sådant också. DS

PS2. Jag kommer själklart att behålla min föra blogg andros.webblogg.se också DS.

Tack till Stekspaden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att se att du lydde mitt råd och startade Fjärrkontrollen. Nu borde du försöka göra lite reklam för dig så att fler hittar hit.
Förslag: Få andra TV-bloggar att länka till dig.
Registrera dig på olika TV-forum som www.alltomtv.se och www.tv-land.se
Lycka till!

annen sa...

Tror den här bloggen kan bli kul, är det okej om jag länkar? :)

andros sa...

Stekspaden: Jag skall kolla runt lite på andra bloggar. Men först och främst så skall jag klura ut hur blogger fungerar är rätt inkörd på webblogg.se, som jag inser nu, på ren svenska, är en jävligt dålig blogg site :P

annen: visst får du länka!