torsdag 25 juni 2009

Paolo Roberto blir den nya programledaren för Robinson - Bu eller bä?

Nu är det alltså klart att Paolo Roberto leder "Robinson" i höst istället för en mammaledig Linda Isacsson. Ett väldigt oväntat och annorlunda val, men det finns ett uttalande från Paolos sida som jag hakade upp mig på:

-Detta skall bli det hårdaste Robinson någonsin.

Var vi (det svenska folket) inte överens om att den hårda programledarstilen inte är något för "Robinson"?

Tiden får utvisa hur det kommer att gå. Men jag måste erkänna att jag är väldigt nyfiken att se vad Paolo kan göra som programledare för "Robinson".

2 kommentarer:

Michael Lindqvist sa...

Jag är inte alls nöjd. Han är ingen programledare och han passar inte alls för Robinson. Jeff Probst är ju perfekt för rollen. Borde inte TV4 kunna hitta någon som i alla fall liknar honom lite.

andros sa...

Själv hade jag hoppats på Adam Alsing eller varför inte en comeback för Harald Treutiger?

Eller något ännu mera oväntat som Martin Timell eller Rickard Sjöberg. Det finns en uppsjö av kittlande namn som hade kunnat bli programledade för Robinson