måndag 3 november 2008

TV-krönika: 3 november 2008

* "Stor i Japan", men sen då? Ett väldigt snöpligt slut. Jag vill veta mera än vem som först ville komma hem i taxi från flygplatsen. Ett vad-hände-sen program efterlyses.

* En väldigt spännande avslutning i Formel1 VM nu när en epok går i graven. För jag tänker inte binda upp mig på Viasat bara för F1:en. Jag har följt med denna cirkus ända sedan de började sända det på TV4 i mitten av 1990-tlaet och sedan över på TV6 via ett år på TV3, men nu är det tack och hej leverpastej för min del. Jävligt trist...

* "Hannah Montana" har aldrig varit något jag aktivt har sökt upp bland kanalerna, men sedan SVT började sända det snubblar jag över det till och från. Och jag kan allvarligt tala inte förstå vad kidsen ser i denna serie? Miley Cyres är högljud gapig och skränig, hennes munväder påminner en del om Rachel Ray, för att inte tala om hennes tandställningsläsp. Huga!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känner precis likadant om Stor i Japan. Hur gick det med skivkontraktet? Tyckte Schyffert att de hade lyckats med sitt uppdrag?

Anonym sa...

Jag med!!! Ge oss ett uppföljningsprogram!

andros sa...

Bra. Jag hade en viss aning om att det var fler än jag som tyckte att det slutade lite hastigt. De började experimentet med en presskonferenes då kunde de även ha avslutat det hela med en presskonferenes.

Eller för den delen ett något längre avslut - som en del till i serien.