tisdag 7 juli 2009

TV-krönika: 7 juli 2009

* Efter en dryg veckas minisemster är man tillbaka i spelet. Utöver någon nyhetssändning, delar av Wimbeldon-finalen och lite text-tv tittande har jag tittat väldigt lite på TV... ja nästan inget alls. Nu gäller det att tag tag i tv-tittandet igen. Och först ut igårkväll var det "Dexter" på TV6. Något som jag trodde var en repris av säsong 2 visade sig istället vara säsongspremiären av säsong 3. Tur att jag bläddrade över igårkväll och märkte att jag inte kände igen avsnittet som visades.

"Harper's Island" är lite småmystisk kul men sändningstiden är helt åt helvetet. "Pushing Daises" är också lite småmystiskt kul men det lever inte riktigt upp till mina föväntningar.

*Ikväll skall jag iaf. se "Entourage", "Sugar Rush", "Carnivalé" och "Harper's Island" om jag orkar dvs.

* Nu skall jag surfa runt lite på mina kollegors tv-bloggar o dyl för att se om det är något jag har missat nu den senaste veckan. Även se om några intressanta amerikanska tv-serier har dykt upp.

1 kommentar:

Jossan sa...

Jag fastnade framför Harpers Island igår och tycker nog att det verkar lovande men - som du skriver - tiden är ju helt kass! Blir väl tvungen att spela in eller ngt...