måndag 29 december 2008

TV-krönika: 29 december 2008

* En mestadeles lugn och skön jul för min del - men nu var det iaf. avklarat. Puuh...

* Gårdagens dubbelavsnitt av "Die Ludolfs" var helt okej. Fyra stolliga bröder som var lite så där lagom crazy harmlösa. Tv-tittande har gått lite i stå nu under julhelgen. Det enda jag har sett nu under julen förutom Karl-Bertil och c/o är de första tre delarna av "The IT Crowd" säsong 3.

* Annars rullar det på i vanlig takt, sitter och filar på lite listor och sådant. Just nu har jag jag fyra stycken inlägg pågång. En om det värsta (både svenska och utländska) tv-serier eller program, bästa utländska drama, bästa utländska komedi och till sist en lista med lite blandat som bästa svenska tv-serier, bästa sci-fi osv. Möjligtvis gör jag en lista enkom för allt bra svenskt under året också det beror lite på. Första lista kommer nog lite närmare nyår.

Trevlig fortsättning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag rekommenderar min senaste miniseriefavorit: Lost in Austen som börjar visas nu på torsdag.

Här är ett inlägg jag skrivit om det: http://deliquate.blogg.se/2008/december/lost-in-austen.html

Gott Nytt År och Kram