onsdag 31 december 2008

Lets Dance 2009

TV4 befäster sin position i den här genren, först ut såg vi "Idol", följt av "Lets Dance", "Talang", "Körslaget" och nu senaste "Stjärnorna på is". Och de har bränt mängder med pengar på trailers vem minns inte "Stjärnor på is" halsbrytande trailer eller för ett slag sedan "Körslagets" gladiatorarena? Jag undrar vad som kommer härnäst?

Men åter till ämnet, nu har TV4 presenterat alla tävlande inför starten den 9 januari:


Morgan Alling, Mojje Johansson, Hasse Aro, Kitty Jutbring, Elisabeth Höglund, Magdalena Graaf, Laila Bagge, Carl-Jan Granqvist, Magnus Samuelsson, George Scott, Isabella Löwengrip och Linda Haglund.


-Jag ser två favoriter med en gång (kanske inte till vinsten), Kitty och Magnus.


-Jag ser ingen Peppe Eng, Lasse Brandeby eller Uffe Larsson i årets uppställning. Jag är övertygad om att Carl-Jan vet hur man för sig på dansgolvet samma sak med Hasse Aro. Möjligtvis Magnus Samuelsson, fysiken talar både för och emot honom.


- Tre fd. idrottare, Linda, Elisabeth (ja hon har varit proffscyklist en gång i tiden...) och George - jag tror mest på George Scott han har fysiken för det.


-Vinnarpotential: Morgan Alling George Scott, men det är såklart alldeles för tidigt att spekulera om här och nu.


-Nu till det viktigaste: Hatobjekten: de vi älskar att hata, hatar att älska (eller bara hatar). Blondinbella känns som ett givet kort - en tröst är väl att hon kommer att ha den mest besökta bloggen.

Inga kommentarer: