måndag 15 september 2008

TV-krönika: 15 september 2008

* "Jag konstaterar att "Hål i väggen" är kul i ungefär ett avsnitt, efter att ha sett ett avsnitt. Men det som gör att jag kommer att se på det nästa vecka, igen, är alla kändisar som ställer upp i tävlingen. Och de är förvånansvärt många. Och nu pratar jag om kändisar som man som håller till i den allra första början av alfabetet.

* Men gårdagens höjdpunkt var nog ändå "Stor i Japan", tv-säsongens hitintills största överraskning. Oavsett hur det går för Jens och Sebastian i Japan får de inte försvinna ut ur rutan i ytterligare sex år. Henrik Schyffert har verkligen lyckats med sin satsning så här långt.

Eftersom att jag är (ohälsosamt) nyfiken har jag redan snokat reda på lite info om deras vistelse i Japan. SPOLIERS!

Kolla även in Stor i Japan (som jag tycker att de borde ha gjort mera reklam för).

* Ikväll: "Dexter" och "I ditt ansikte".

Inga kommentarer: