Defiance
Ja!
- Fortsatt intressant karaktärsutveckling.
- Jaime Murray (Stahma Tarr) som är mest bad-ass av alla kvinnor under sommarens serier.
- Tony Curran (Datak Tarr) männens dito.
- Mycket fanservice både från officiella och inofficiella twitterkonton. Mestadels från skådespelarna själva.
Nej...
- Rörigt och mycket snack lite verkstad, lite oroväckande ofta.
- Ingen tydlig bad guy som det var i första säsongen.
Falling Skies
Ja!
- Hitintills en mellan-säsong men håller ändå hyfsat hög klass.
- I förra säsongen klev de nästa på varandra Charleston. Nu är de lite mera utspridda och har ett tydligare mål.
- Nästa säsong blir den sista säsongen. Bra med ett avslut efter fem säsonger.
Nej...
- Lite väl mycket mumbo-jumbo och nya typer av aliens. Saknar nästan tiden då det bara fanns Skitters.
- Nästa säsong blir den sista säsongen. Lite trist är det allt.
Visar inlägg med etikett The Last Ship. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett The Last Ship. Visa alla inlägg
tisdag 22 juli 2014
onsdag 11 juni 2014
Fem serier att hålla koll på nu i sommar
Sommartorka existerar bara på gammel-teven. Här är fem nya serier att hålla koll på nu i sommar!
The Last Ship
Kanal: TNT
Premiär: 22 juni
Officiell hemsida
The Last Ship
Kanal: TNT
Premiär: 22 juni
Officiell hemsida
Etiketter:
Legends,
Outlander,
Partners,
The Last Ship,
The Leftovers
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)