Visar inlägg med etikett The Last Ship. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett The Last Ship. Visa alla inlägg

tisdag 22 juli 2014

Vad jag tittar på just nu - Ja! & Nej...

Defiance

Ja!
- Fortsatt intressant karaktärsutveckling.
- Jaime Murray (Stahma Tarr) som är mest bad-ass av alla kvinnor under sommarens serier.
- Tony Curran (Datak Tarr) männens dito.
- Mycket fanservice både från officiella och inofficiella twitterkonton. Mestadels från skådespelarna själva.

Nej...
- Rörigt och mycket snack lite verkstad, lite oroväckande ofta.
- Ingen tydlig bad guy som det var i första säsongen.


Falling Skies

Ja!
- Hitintills en mellan-säsong men håller ändå hyfsat hög klass.
- I förra säsongen klev de nästa på varandra Charleston. Nu är de lite mera utspridda och har ett tydligare mål.
-  Nästa säsong blir den sista säsongen. Bra med  ett avslut efter fem säsonger.

Nej...
- Lite väl mycket mumbo-jumbo och nya typer av aliens. Saknar nästan tiden då det bara fanns Skitters.
- Nästa säsong blir den sista säsongen. Lite trist är det allt.


onsdag 11 juni 2014

Fem serier att hålla koll på nu i sommar

Sommartorka existerar bara på gammel-teven. Här är fem nya serier att hålla koll på nu i sommar!


The Last Ship



Kanal: TNT
Premiär: 22 juni
Officiell hemsida