lördag 7 juli 2007

Clay Aiken räddade Jericho?

Nej det var inte tonvis med nötter som räddade Jericho det var American Idol vinnaren Clay Aiken skriver syfyportal.com.

"The show 'Jericho,' I loved it," said former American Idol contestant Clay Aiken to the Houston Chronicle. "I started blogging about it on my fan site. It got canceled, and I blogged about how upset I was. I said, 'The Claymates can do anything. How do we get this show back on the air?"


Storhetsvansinne eller något annat? Men jag antar att sanningen inte ligger långt borta, Clay Aiken är ju en stor nöt hela han...

Tidigare inlägg om Jericho och Nötterna:

Fortsättning följer?



(bild via här)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför skriva så lågt om Clay Aiken? Den mannen är en av de smartaste och mest godhjärtade människor jag vet om, hans nördighet hör till hans charmiga personlighet, han tar inte sig själv på för stort allvar och skämtar jämt om saker och ting. Clay gör dessutom massor för andra människor och förtjänar all respekt i världen. I julas åkte han t.ex. ner till Sydamerika och hjälpte folk där som hade det svårt, istället för att fira julen hemma med sin familj. Han har genom The Bubel/Aiken Foundation startat över hundra sommarläger för att bl.a. integerera autistiska barn med friska. Han har rest som UNICEF-ambassadör till Uganda, Indonesien och t.ex. Afghanistan, och mycket mer! Inte nog med det, han sjunger hur bra som helst också och lyckats grymt bra på Broadway. Nöt? Kanske lite åt det hållet, men en väldigt omtyckt sådan, hehe!

andros sa...

Lågt?

Att det var lite av ett storhetsvansinne att han skulle ha räddat Jericho står jag för. Beskrivningen nöt kan tolkas lite olika och i detta fallet var det en anspelning på Jericho fansen nöt-kupp.

Han är säkert en jättetrevlig människa som gör mycket gott och bjuder på sig själv men hans musikstil är inte direkt min smak.

Anonym sa...

Jag menade mest att meningen "Clay Aiken är ju en stor nöt hela han..." lät som en nedlåtande kommentar, även om du bara försökte skriva något fyndigt. Han må vara lite nördig, hihi, men skulle någon kalla mig för nöt så skulle jag personligen jämföra det med att bli kallad idiot. Va mest det jag ville påpeka, nu ska jag surfa vidare.