lördag 16 mars 2013

Helt sjukt - ny serie på TV4!



 Onsdagen den 20 mars drar "Helt sjukt" igång på TV4, som handlar om - som namnet skvallrar om - allt som innefattar hälsa och sjukdomar men med en liten twist:

Tillsammans med läkaren Eric Rydman diskuterar programledaren David Hellenius vardagliga hälsoteman och ämnen. Seriösa diskussioner varvas med humorinslag och varje program gästas av en känd person med en intressant sjukdomshistoria.

Utöver David Hellenius och Eric Rydman medverkar även psykologen Anna Bennich Karlstedt (bilden).

 Läs mera om helt sjukt här!

2 kommentarer:

Anna Thunman Sköld sa...

Jag måste helt klart se ett avsnitt. Jag känner mig för ung för Fråga doktorn, men är intresserad av krämpor ;)

andros sa...

Ja krämpor är kul - på sättet det kommer att porträtteras här dvs.

Det där med åldersgruppen som tittar på Fråga doktorn får mig att tänka på min syster som jobbar inom hemtjänsten. Oavsett vem hon besöker på måndagar mellan 18:15-19:00 så är Fråga doktorn påslagen. Det slår aldrig fel :P