måndag 13 juli 2009

TV-krönika: 13 juli 2009

* Bilsurfingsolyckan var väldigt tragiskt och gammelmedierna hakar på. Nu i morse på "Gomorron Sverige" hade de bjudit in en genusforskare, en polis och en stuntman för att förklara denna nya farliga fluga som florerar bland unga män och som finns att hitta på yjo-tobe.

Jajemensan fattas bara!

Är det inte rock-roll, Marilyn Manson, tv-spel, Elvis eller klättra på tåg så är det något annat att förfara sig över. Vi lever i ett farligt samhälle och farligast är det i morgonsoffan på SVT...

* Jag har lagt "Nurse Jackie" på hyllan ett tag nu när jag vet att en svenska kanal har köpt upp den serien. Jag skall istället försöka titta närmare på HBO:s "Hung" som hade premiär för två veckor sedan. Och överimorgon har "Dark Blue" premiär på TNT med blandannat Dylan McDermott i en av huvudrollerna

* Ingen Wrestling ikväll men jag får trösta mig med Dexter på TV6. Och The MILF... nej förlåt, "The Cougar" på TV3 20:00. Köpte TV3 in tv-serien "Cougar Town" också? Jag har för mig det men jag kan ha fel.

Inga kommentarer: