Visar inlägg med etikett kvinnofängelset. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kvinnofängelset. Visa alla inlägg

fredag 1 mars 2013

Wentworth en remake av Kvinnofängelset



Självförklarande titel, har premiär 1 maj på SoHo (en australiensisk kanal).

Vill minnas att vardagskvällar runt tolvslaget var en helig stund i mitten av 1990-talet och framåt när originalet sändes på TV4. Jag är väldigt skeptiskt till denna remake men det kommer inte att hindra mig från att se fram mot premiären.

onsdag 24 oktober 2007

Prison Break: Cherry Hill

Joan Ferguson är skeptisk... och det är jag med.

Fox is looking to expand its primetime prison population with a spinoff from "Prison Break." Tentatively titled "Prison Break: Cherry Hill," the potential new series would be set at a women's prison and center on Molly, a new regular character that will be introduced on "Prison" later this season. Läs vidare...