torsdag 15 maj 2008

TV-krönika: 15 maj 2008

* Någon gång blir nog uttrycket: "Nu har man sett allting" obrukbart men det har ännu inte inträffat. Kanal 5 "Celebrity Rehab with Dr. Drew" har flyttat fram allting ett par snäpp. Det var riktigt grisigt emellanåt speciellt med tanke på i hur dåligt skick Jeff Conaway var. Alla andra garvade porrstjärnor, suputer, kokainister, kreti och pleti ojade sig mest över hur sliten Jeff var och det borde säga något om i vilket skick han var i. Den enda som jag ser det har någon chans att lyckas i nöjesvärlden (igen) efter behandlingen måste nog ändå vara Daniel Baldwin oavsett om han lyckas bli drogfri eller inte.

* Lost har jag lagt upp på hyllan i en liten fin ask. Jag planerar att ta fram den serien någon mörk och kulen dag när jag orkar sätta mig in i serien igen.

* Hockey-fest i två matcher till! Heja Sverige!!

* Grabbarna från Angora är fortfarande lika bra den andra gången man ser på det.

Inga kommentarer: